מיטות עם ארגז מצעים

מיועדות לכל ציר הגילאים ולא במיטה שמתאימה לילדים או בני נוער. בזכות העמידות יוצאת הדופן של המיטות שלנו, עם בוכנות טלסקופיות איכותיות ניתן לאחסן בארגז המצעים פריטים קלים וכבדים כאחד ללא חשש. כל המיטות שלנו עשויות מעץ מלא מסוג אורן/אלון ומגיעות בטווח רחב של מידות, החל מ-140 ס”מ ועד 200 ס”מ רוחב. ניתן לבחור לכל דגם שתירצו מעל ל-30 צבעים בהתאמה אישית.

מיטות זוגיות עם ארגז מצעים

כשבוחרים מיטות זוגיות עם ארגז מצעים חשוב לבחור מיטות יציבות וחזקות , מחומרים איכותיים, פתח אחסון נוח לאחיזה וכמובן איזור אחסון רחב שיכסה מגוון רחב של פריטי אחסון מהקלים אל הכבדים . DUPEN ישראל מביאה לכם מגוון רחב של מיטות זוגיות  עם ארגז מצעים במחירים נוחים ובאיכות הכי גבוהה שתפגשו ממיטב המותגים המובילים באירופה: JAYSO, JOSE ROVIRA, DUPEN, FORES ועוד…

מיטות / מיטות זוגיות עם ארגז מצעים במגוון עיצובים

ראשי מיטה מרופדים או מעץ מלא בגימורים שונים, מט או מבריק לבחירה. עיצובים מרהיבים ביופיים ודגמים ייחודים מאין כמותם. אחת מנקודות התורפה של מיטות עם ארגז הם מנגנוני ההרמה, וזה בדיוק אחד מנקודות החוזקה של מיטה עם ארגז מצעים של DUPEN, מנגנונים חזקים ועמידים – איכות אירופאית ללא פשרות.

למה לקנות מיטה עם ארגז מצעים ?

מיטה עם ארגז מצעים מנצלת באופן מקסימאלי את החלל שמתחת למיטה, ומאפשרת לכם המון אחסון, כשאין לנו מקום. מקום האחסון שלנו בבית מוגבל ואנחנו כל הזמן מוסיפים דברים חדשים לבית (אוהבים לחדש ולקנות). בשביל זה הבאנו לכם מיטה עם ארגז מצעים, הוא בלתי נראה מצד אחד ועם זאת מכיל איזור אחסון גדול יחסית של פריטים שאנחנו לא משתמשים בהם ביום יום.

*מגוון רחב של מזרנים במידות שונות ניתן להשיג אצלנו.

לקטלוג המלא של ריהוט לחדר שינה  לחצו

מציג את כל 34 התוצאות

מציג את כל 34 התוצאות

שאלות נפוצות

חברת DUPEN היא חברה אירופאית מובילה בתחום חדרי השינה והמזרנים. המיטות שאנו מספקים מיוצרים מחומרי גלם הנבחרים בקפידה תוך דגש על עיצוב מודרני. מגוון רחב של בדים וצבעים לבחירה בהתאמה אישית. לצפייה בקולקציית המיטות שלנו היכנסו לאתר >>

אחריות על כלל מוצרי החברה הוא שנה. חברת DUPEN רואה בשירות הלקוח ערך עליון ועל כן נשמח לעמוד לשירותכם בכל בעיה.

בוודאי, אולם התצוגה שלנו נמצא ברח' משה שרת 45, אזור. בתצוגה ניתן להתרשם מדגמים מייצגים, מאיכות החומרים והייצור של מגוון הפריטים שלנו. ניתן לבדוק איתנו בטל' 03-5254999 זמינות בתצוגה של דגם מסויים.

המיטות שלנו מיוצרות בהתאמה אישית של מידות וצבעים במפעל בספרד וזמן האספקה הוא כ- 45-60 ימים קלנדריים אישית.