מיטה מתכת קלאסית לבנה

למה לא חייבים לעצב חדר שינה? ולמה הכי מתאים לישון על מיטה ממתכת? כל הסודות של האינטימיות בחדר שהוא הכי שלכם.

חדר השינה הוא הממלכה הסודית, המבצר האישי שלכם. זה המקום בו אף אחד לא שופט אתכם, לא מעביר עליכם ביקורת ואתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים (כולל לדבר לעצמכם…).

זה המקום אליו אתם נכנסים בסופו של יום, חושבים על מה שהיה. הרבה פעמים מהרהרים במה שיהיה, מתכננים. יש הרבה מאוד אנשים שמחזיקים ליד המיטה שלהם פנקס או יומן ורושמים בו הערות, וכל זה לפני השינה, כי אז המוח נעשה לאט לאט נקי יותר, הלחצים מתפוגגים, אפשר לחשוב בלי לחץ אבל- צריך גם חדר שינה שמתאים לכם כדי שתרגישו רגועים.

איזו מיטה מתאימה לכם ?

יש אנשים שבאופן מודע ומכוון לא רוצים לעצב את חדר השינה שלהם באופן מיוחד. הכוונה היא, הם רוצים שהטבע והתפקוד שלהם יקבעו מה הם צריכים בחדר השינה ולא שהריהוט שהם הכניסו לשם יכתיב להם איך להתנהג.

אם אתם אנשים משוחררים, שלא אוהבים עומד סביבכם, ולפני שאתם הולכים לישון אתם קוראים ספר, אולי צופים בטלוויזיה, אז מתאים לכם איזו מיטת מתכת קלילה שלא תופסת יותר מדי מרחב ונותנת לכם פרספקטיבה שלא חוסמת לכם את המחשבות, וליד המיטה הזו אתם יכולים להתאים איזו שידה קטנה שמספיקה לספר או לכוס יין שלכם, לא יותר, לא צריך שידות ענקיות ועמוסות. זה מעמיס על המחשבה, זה מפריע להירגע והרבה פעמים זה מכביד עליכם את השינה.

מיטת מתכת
מיטת מתכת

מיטת מתכת וילון וחלון גדול !

מיטת מתכת קלילה היא הצעה מצוינת למיטה שלא מכבידה בעין ולא מייצגת שום סגנון מחייב בחדר שינה שלכם. אתם יכולים להציב אותה מול חלון גדול עם וילון בצבע בהיר, ולאשר לחדר את המינימליזם שהוא צריך. יש הרבה מאוד יצרני רהיטים שינסו למכור לכם מיטה זוגית עם שידות וקומודות, ושידת איפור ושרפרף, ומתקן לעיתונים ועוד ועוד ואתם בשקט תוכלו למצוא את עצמכם טובעים בים של רהיטים עם נדודי שינה. מעניין למה?אנו ממליצים לכם להכניס לחדר שינה שלכם מיטת מתכת ומזרן אורטופדי ויסקו אלסטי של חברת DUPEN הספרדית, מותג מוביל בכל אירופה. עד שתחליטו מה אתם עוד צריכים, הניחו איזה כיסא ותחשבו טוב טוב אם אתם רוצים להפוך את חדר השינה שלכם לחנות רהיטים או שאתם לא צריכים יותר כלום, פשוט מרחב מאוורר עם מיטת מתכת קלילה ונוחה על מזרן אורטופדי שיעשה לכם את הלילה הכי טוב ורגוע.

היי! איך אפשר לעזור?
x
לכל שאלה ניתן לשלוח לנו הודעה בצ'ט או בכתובת המייל [email protected]
היי! איך אפשר לעזור?
נְגִישׁוּת
איפוס
הצהרה

הסדרי נגישות באולם התצוגה ברחוב משה שרת 45, אזור
• חניית נכים נגישה
• מפתחי דלתות ומפלסים נגישים
• שירותי נכים נגישים
• עמדות שירות נגישות
ניתן לתאם מועד הגעה במידת הצורך ולקבל סיוע מעובדי החברה.

לכל שאלה ופניה בנושא נגישות, ניתן לפנות למר אמיר לין 03-7945554, [email protected]

נגישות אתר האינטרנט

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש מידע עבור כלל המשתמשים ועבור משתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים דגש רב על הנגשת האתר לכל אדם לרבות לבעלי מוגבלויות. הכל במטרה לאפשר חווית גלישה טובה, מועילה ומהנה יותר. בתוך כך, אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים במטרה להקל על השימוש באתר עבור כלל האוכלוסייה, זאת מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

 

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

 

מה בתפריט?

- מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת

- הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים

- עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים

- שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה

- שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר

- התאמת אתר לעיוורי צבעים

- שינוי הפונט לקריא יותר

- הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן

- הגדלת התצוגה לכ־200%

- הדגשת קישורים באתר

- הדגשת כותרות באתר

- הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות

- הצהרת נגישות

- שליחת משוב נגישות

 

הבהרה

חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.

אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעייה בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות ובקשות למייל [email protected]

משוב נגישות
שליחה
המשוב נשלח בהצלחה!
תודה. אחד מנציגינו ייצור איתך קשר בהקדם האפשרי.
סמן גדול (שחור)
סמן גדול (לבן)
חלונית הגדלה
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
מונוכרום
ניגודיות כהה
ניגודיות בהירה
הדגשת קישורים
הדגשת כותרות
תיאור תמונות
ניווט במקלדת
ביטול הבהובים
Powered by Emilia Digital