חדרי שינה  באיכות אירופאית מהמותגים הידועים בספרד DUPEN, JOSE ROVIRA, JAYSO ועוד..!!
חדרי השינה שלנו מיוצרים בספרד תוך הקפדה על רמת עיצוב גבוהה וייצור מהחומרים והגימורים הטובים ביותר.חדרי שינה מעוצבים בהתאמה אישית של מידות, צבעים ושילובי צבעים שיהפכו את חדר השינה שלכם לחלומי.
כל חדר שינה מביא עימו עיצוב חדשני וייחודי. לבחירתכם עיצובים בשלל סוגים: חדרי שינה מודרניים, חדרי שינה קלאסיים, חדרי שינה מעוצבים וחדרי שינה יוקרתיים, ועיצובים מרשימים נוספים.
** המחירים בקטגוריית חדר שינה מתייחס לסט הכולל מיטה ושתי שידות כפי שמצולם בתמונה **

שאלות נפוצות

אנו מציעים מגוון רחב של חדרי שינה באיכות אירופאית מנצחת, החל ממיטות מתכת, מיטות מרופדות, מיטות עם ארגז, מיטות יוקרתיות ועוד... מגוון בדים וצבעים לבחירה בהתאמה אישית.

חדרי השינה שלנו מיוצרים מחומרים מובחרים כגון MDF בגימור פורניר עץ טבעי, גימור אפוקסי, מתכת מגולוונת ועוד.. כל המיטות מגיעות עם משטח אורטופדי גמיש לנוחות מירבית.

בוודאי, אולם התצוגה שלנו נמצא ברח' משה שרת 45, אזור. בתצוגה ניתן להתרשם מדגמים מייצגים, מאיכות החומרים והייצור של מגוון חדרי השינה שלנו. ניתן לבדוק איתנו בטל' 03-5254999 זמינות בתצוגה של דגם מסויים.

אחריות על כלל מוצרי החברה הוא שנה. חברת DUPEN רואה בשירות הלקוח ערך עליון ועל כן נשמח לעמוד לשירותכם בכל בעיה.

חדרי השינה שנמצאים במלאי, זמן האספקה הוא בטווח של 3-14. חדרי שינה בהתאמה אישית של מידות, צבעים וכו' במפעל בספרד וזמן האספקה הוא כ- 45-60 ימים קלנדריים.