תמיד רציתם מראה יוקרתי לחדר פינת האוכל שלכם? להרגיש שאתם יושבים במסעדת יוקרה? שכולם יחמיאו לכם על העיצוב המקורי? הגעתם למקום הנכון. אצלנו תוכלו למצוא כיסאות לפינת אוכל במבחר עצום של דגמים מהשורה הראשונה. הבאנו לכם כאן כל מה שרק אפשר לחלום עליו בשביל חדר האוכל שלכם. מכיסאות מתכת ועד כיסאות מרופדות, האיכות הבלעדית שיש אצלנו, מבחר הדגמים וההתאמות האישיות אנחנו מבצעים ללקוחות שלנו הופכים אותנו לטובים ביותר. כשחשבנו על הצרכים והרצונות של הלקוחות שלנו חשבנו על עיצובים ייחודים (כי מי אוהב משהו שיש כבר לכולם), איכות, נוחות, יציבות מירבית, דגמים מרהיבים ביופיים ובוודאי מחירים סבירים לסחורה ברמה הגבוה של אירופה כאן בישראל. כיסא לפינת אוכל הוא לא רק כיסא, בשילוב נכון עם שולחן פינת אוכל מתאים הוא יגרום לכם להרגיש שאתם יושבים במסעדה בחו”ל כשתישבו עם בני המשפחה לארוחת ערב או לארוחה עם חברים. החומרים שאנחנו עובדים איתם הם הטובים בשוק ונשמרים לאורך שנים ארוכות, לא סתם אנחנו החברה המובילה לייבוא ושיווק ריהוט לבית. כיסאות לפינת אוכל קונים ב-DUPEN ישראל – כשתישבו תבינו.

מציג את כל 43 התוצאות

מציג את כל 43 התוצאות

שאלות נפוצות

יש לנו מגוון כסאות לפינת אוכל החל כסאות מרופדים, כסאות מעצבים, כסאות מסתובבים, כסאות פלסטיק, מתכת, בהתאמה אישית ועוד... לצפייה בקולקציית הכסאות שלנו היכנסו לאתר >>

הכסאות שנמצאים במלאי ימי האספקה יהיו בין 3-14 יום. כסאות שאינם במלאי מיוצרים במפעלים בספרד וזמן האספקה הוא בין 45-60 ימים קלנדריים.

אחריות על כלל מוצרי החברה הוא שנה. חברת DUPEN רואה בשירות הלקוח ערך עליון ועל כן נשמח לעמוד לשירותכם בכל בעיה.

בוודאי, אולם התצוגה שלנו נמצא ברח' משה שרת 45, אזור. בתצוגה ניתן להתרשם מדגמים מייצגים, מאיכות החומרים והייצור של מגוון השולחנות עבודה שלנו. ניתן לבדוק איתנו בטל' 03-5254999 זמינות בתצוגה של דגם מסויים.