אם יש לכם כל הזמן בלאגן בכל מקום בבית ואתם לא מוצאים את עצמכם או מקום לתלות את הבגדים שלכם, הגעתם למקום הנכון. אנחנו אף פעם לא יודעים איפה “לדחוף” את הבגדים שלא מספיק מלוכלכים בשביל לזרוק אותם לכביסה ולא מספיק נקיים כדי להכניס אותם בחרה לארון. מוכר? גם לנו. בדיוק בשביל זה קיים מתלה הבגדים. הבאנו לכם את הקולקציה הכי שווה באירופה כאן בישראל, אפילו בלי לצאת מהבית. קולבי הבגדים שלנו מיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר ונבחרו בקפידה יתרה כגון: מתכת בציפוי כרום, עץ בוק מלא וכו, של החברה המובילה באירופה HERDASA המתמחה בייצור קולבים ומתלה בגדים כבר 45 שנה ברציפות ומציגה את מוצריה בתערוכות מובילות בעולם ובאירופה. למתלים שלנו מגוון רחב של סגנונות בעיצובים מרשימים ויוקרתיים ומנעד רחב של צבעים לבחירה בהתאמה אישית. מתלה הבגדים שאנו מייבאים הם קולבים עומדים בעלי כדוריות מעץ בוק מלא בראש המתלה, בגבהים שונים לצורכי התלייה השונים, נמוכים או גבוהים. לכל דגם שתאהבו יש בין 2-3 צבעים לבחירה כדי להתאים את המתלה לעיצוב הבית / חדר השינה. מתלה בגדים של החברה המובילה באירופה ישמש אתכם לאורך שנים ארוכות בזכות עמידות גבוהה וחומרי גלם חזקים ואיכותיים. המתלה יכול לשמש גם כמתלה לתיקים, צעיפים, חגורות וכל מה שתרצו בעצם.

מציג את כל 28 התוצאות

מציג את כל 28 התוצאות

שאלות נפוצות

אנו מייבאים בבלעדיות מתלה בגדים עומדים במגוון סגנונות מודרניים וקלאסיים מחומרים מובחרים כגון עץ בוק מלא וכרום סטן ברמה גבוהה ובמבחר צבעים לבחירה לצפייה בקולקציית במתלים שלנו היכנסו לאתר >>

בוודאי, אולם התצוגה שלנו נמצא ברח' משה שרת 45, אזור. בתצוגה ניתן להתרשם מדגמים מייצגים, מאיכות החומרים והייצור של מגוון המראות שלנו. ניתן לבדוק איתנו בטל' 03-5254999 זמינות בתצוגה של דגם מסויים.

אחריות על כלל מוצרי החברה הוא שנה. חברת DUPEN רואה בשירות הלקוח ערך עליון ועל כן נשמח לעמוד לשירותכם בכל בעיה.